Followers :)

Sep 16, 2011

Terima Kasih Aku Ucapkan..

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia semua..
Sorry la..Aku nk update blog aku nie beberapa hari lepas tapi xberkesempatan serta mood untuk menaip blog aku yg hilang entah ke mana..hehe..So today,aku update blog aku..

Hari selasa yang lepas adalah hari yang membuatkan aku happy..Mana tak happynye..Kan bufday aku hari tu..hee..Ramai jugak la yang wish untuk bufday aku..Ada melalui FB..Ada melaui SMS..Ada melalui fon call..Pape pown aku nk ucap terima kasih berbanyak sebab dh wish untuk aku..hehe..Aku hargai sangat-sangat segala wish korang tu..hehe..Hadiah???Bab hadiah korang tak yah la tanya aku..hehe..Kalau dapat pown tak kan aku nk kasi taw kn..hehe..Diam-diam sudah..ngehehe..Aku rasa tak perlulah aku nk heboh-heboh jika ada orang kasi aku hadiah atau tidak..Keep it silent sudaa..hehex


Once again aku nk ucapkan terima kasih yang tersangat-sangat kepada semua yang dah wish untuk bufday aku..hee..Aku cuba sedaya upaya untuk online dan balas setiap wish korang untuk aku dalam masa yang singkat sebab aku nak korang tawu yang aku sangat-sangat hargai setiap ucapan korang tu..hehe

Oklah..Thats all for this time..Nanti aku update lagi yew..
Sekian saja dari aku..Adios ^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...