Followers :)

Aug 27, 2012

Candid Comic ku untukmu..

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia buat semua..

Hehe..Caon kembali lagi..Untuk entry kali nie aku nak korang baca candid comic yang aku buat saja untuk suka-suka nie..haha..Ceritanya begini..Pada zaman dahulu,pada suatu hari,..Haisshh..dah macam cerita dongeng la plak..haha =.=
Aku tengah update gambar-gambar dalam file di lappy aku nie tadi..Iya la..Main snap jew kan..So ada gambar yang elok and tak..so pilih-pilih la..yang elok jew aku simpan..HAHA ;D Tiba-tiba aku nampak gambar-gambar gelagat 2 orang kawan aku nie yang aku snap secara candid..hehehe
Bling.!!!
Idea sudah datang..hoho..So aku edit la..konon-konon macam komik ..hee ;)

PERHATIAN.!!
Dialog yang digunakan adalah dalam bahasa Kedah..So kepada yang tak tahu and ingin tahu boleh la pm aku di FB untuk tanya..hahax :P

Layann~








hehehe..tahniah kepada 2 orang kawan aku nie sebab dah terpilih untuk menjadi watak utama dalam candid komik aku nie..hahaha ;D
Sekian dulu untuk kali nie..adios~ ^^

4 comments:

  1. waahhh...since when kau dh jdi comic editor nie..hehehe..nice try actually...:P...thumbs up,,,

    ReplyDelete
  2. hehehe ;)
    thanx kawan2 sbb support :D

    ReplyDelete
  3. hahaha !!!! suka sgt comic ang ni caon oii...
    anway,tq ..i lke it damnnn much ! hihi..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...