Followers :)

Jun 12, 2011

Pabila Caon Balik Rivercorn [Part 1]

Assalamualaikum n salam sejahtera serta salam satu Malaysia..haha..i`m back..Nampak x tajuk kt atas tu???Nampak kn??Dh mcm tajuk Movie kn??Nie memang pown tajuk movie..Tapi movie berkenaan idop aku..hoho ^_^

Akhirnya sekarang nie aku dh pown berada di rumah kesayangan aku..My home sweet home..Suatu waktu yang aku sangat2 nantikan..haha..Memang terasa puas sehingga xdpt nk diungkapkan dengan kata2..hehex..Tarikh 10 Jun 2011,pukul 11.30pm,aku mula packing barang2 nk bawa balik..Aku malas nk bawa banyak2 beg so aku amek keputusan nk bawa satu beg ja iaitu beg travel aku..hehe..Barang pown aku bawa yang mana patut ja..Simple kn jd LELAKI..hehe :-)

Nie la barang2 yang aku bawa balik..hehe
Tadaa..Nie la beg aku bila dh ciap packing.. Nmpk compact kn??hihix






















 Dh pack barang2 then aku pown tido la..but aku tdo atas lantai dengan lampu bilik aku ber'ON'..Bukannya apa..takot xjaga ecok pagi..hehex..Lawak kn??hohoho..

11 Jun 2011,4.15am- Aku terjaga dari lena ku walaupown aku set jam pkul 4.30am..hehe..Alarm xbunyi lagi,tapi aku yang jaga dulu..heee..Then truz g mndy,n then ciap2 n usya2 mana la tawu ada lagi kew barang2 yang tertinggal..Tapi ternyata memang xda..Suma ckop..Complete Packing..hehehe

Then mmbew aku datang bilik,dia juz nk tgok aku dh ready lom..Bila semuanya dh ready,kami bertolak dengan kereta ke airport..Anyway aku nk say thanx la kt mmbew aku nie..Namanya Jazlan..Kalau xda dia,alamatnya aku menginap kt airport la malam 10hb tu..hahax..Tapi dia juz drop aku kt airport jew coz dia ada keja nk wt dengan family dia..Aku pown melangkah masuk ke airport dengan keadaan bangga,angkuh dan seronok xterhingga..hahaha..Jalan pown kena ada style,dada mesti ke depan..hua3..

Kota Kinabalu International Airport Terminal 2..heee
 After dh settle aku men 'Cek in' kn diri aku..Aku pown pusing2 la kt airport tu..Aku naik ikowt lif,trun ikowt tangga..Then aku g sebelah sana lak,aku naik tangga n aku trun ikowt lif..Bukan nya aku meroyan,tapi aku cari kedai la nk sarapan..Perut dh menyanyi lagu Jamal Abdillah dh..hehex..Pusing punya pusing n then..TADAAA..!!!!!Ada Dunkin Donat..hoho..
Sedih kn tengok donat nie..haha..ini jela sarapan aku..








Nk makan KFC,xbuka lagi..Nk mkn kt cafe pown xbuka g..ini jew yg ada..Bole la daripada xda..Aku pown beli la sebiji donat buat isi perut aku..Sebiji ja sebab aku bajet maa..hahaha..shhh..jangan nk kata aku kedekut k..Aku taw akan ada yang cakap aku kedekut,bole nk cakap tp dalam aty k..hahahax..

Lepas makan,tba2 aku dh kena masuk menunggu kt dalam..Bla..Bla..Bla..Aku pown terbang..hehe..Penerbangan kali nie merupakan penerbangan yang paling wt aku kecut perut..Rasa macam nk terkeluar Liver aku..cuaca xelok,jadi flight terumbang-ambing meredah awan..hehe..Tapi aku wt2 steady jew sbb sebelah aku ada sorang awex dari Sabah jugak..hihihi..Jangan jelez taw..Aku pown tegur la dia..Dia nk blik KL nk start Semester baru d UNITAR..N awex nie jugak la yg tolong bawa aku p KL Sentral..Al mklumlah,aku bukannya pernah naik bas dari KL- KL Sentral,jd si awex nie la yg tolong aku..hehex..Aku pown tolong jgak sebagai balasan..Aku tolong angkt n bawa beg dia yg sungguh BASAR.!!haha..


Nie pic yg sempat aku take masa dalam flight..hee

Sesampainya aku d LCCT..hihihi











Aku antar si awex nie cmpy dia naik LRT,then baru aku col cpupu aku datang pick up aku..Then kami g makan Lunch n then g stay umah dia kejap..Bas aku pkul 4.30pm..Setelah rest kejap,pkul 4pm kami bertolak semula ke Puduraya..Naik Motor derr..!!!Fuiyoo..!!hahaha..Aku dh kembali kedunia ku...Dunia yg di penuhi kenderaan beroda 2..yeeehaaa..!!!!!hehex..N then aku pown naik la bas tepat pkul 4.30pm untuk bertolak ke Kedah..5jam perjalanan..Walaupown juz stay ja dalam bas tu,tapi penatnya tetap terasa..Aku sampai kt SP pkul 10pm..family aku dh menunggu kt stesen bas tu..Nampak ja muka Mak,Abah n Adik2..Hanya tuhan yang tawu cmna aku rasa..hehehe..Yahooo..!!!!!!!Pengembaraan seharian yang memenatkan akhirnya selesai..

Hehe..tapi korang kena egt..nie baru PART 1..NNty kn sambungan cita aku nie dalam masa terdekat nohh..Zass..!!LAyan..!!!!hahaha..Sekian saja dulu..Selamat malam suma...  ^_^'v

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...