Followers :)

Jun 25, 2011

Pabila Caon Balik Rivercorn [Part 4]

Assalamualaikum n salam 1 Malaysia..hehe..

Agak lama aku xupdate blog aku nie..Dh berapa ary dh..Dh berhabuk sedikit laman blog aku nie..hehe..Tapi kalau aku xupdate,xbermakna aku xda aktiviti langsung..Ada tapi xperlu la aku ceritakan dalam nie..Sebab sama ja aktiviti aku setiap ary semasa beberapa ary aku xupdate blog nie..aku terpaksa jadi Despatch boy..hoho..Yela..Kena antar n amek adik2 aku pergi n balik skolah..hahaha..Apew bole buat..Dh memang tanggungjawab aku sebagai abang..hehex

Tapi kali nie aku akan update blog aku nie..Korang pown mesti dh tawu kn tajuk story aku nie..Aku gunakan tajuk yg sama iaitu Pabila Caon Balik Rivercorn..Cuma part jew berubah-ubah..Story kali nie Hot ckit..Harap korang enjoy la k..

Suasana petang d pantai..
Petang kelmarin,24hb Jun2011..Aku membawa diri ke Pantai Merdeka..Korang tawu x niat aku p sana???Bukan nk p cari pasal.!!haha..Saja ja aku p nk nikmati senja petang kt pantai..Dalam aty ada jugak pasang niat nk cari cinta..hahaha..Macam lagu Cinta Pantai Merdeka yang femes suatu ketika dulu..hehex

Kan Ku ukir namamu,
Di awan gunung jerai,
Bersaksikan laut,
Daun nyiur melambai..
Hahaha...MErapu dh aku nie..hehe..Nie ada la beberapa gambar yang aku snap secara random..


Pantai Merdeka berlatarbelakangkan Gunung Jerai..

Cuba bayangkan kalau korang yg berada kt kerusi tu..hehex

Senja di Pantai Merdeka..
Sebenarnya ada satu story yg happen masa aku kt pantai nie..Aku baru sampai petang tu,n baru aku park moto helmet pown xsempat nk buka g..Tiba2 aku dengar orang sebut "Kota Kinabalu,Sabah"..Aku terkejut so aku pusing la ke belakang nk melihat siapakah gerangan orang yang menyebut tersebut..hehe..Rupanya seorang lelaki n aku nampak sebelah dia seorang pelakon drama TV yang sememangnya aku kenal..hohoho..Lelaki tu sebut perkataan KK,Sabah td sebab aku pakai sweater kelas aku semasa ride tu..Kan kt blakang sweater aku ada tulis Kota Kinabalu..hehe..Then Lelaki tu tegur aku,n rupanya dia ialah pengurus kepada pelakon td..Kejap ja kami bertegur then si pengurus tu kuarkan kad dia n dia suh aku SMS dy kjap lagi..Aku pown terima kad tu dengan muka hairan..haha

So aku jalan2 kejap kt pantai tu n snap2 pic la...Then aku teringat nk SMS pengurus td tu..Tapi aku xtawu nk SMs apew..So aku amek keputusan untuk col dia trus..Lepas col,Tiba2 pengurus tu ajak aku datang kt pondok dalam chalet tu untuk lepak sama2 dengan pelakon td..Wauuu..!!!Bagaikan orang mengantok disorongkan bantal..haha..Aku pown pegi la kt dorang..Dapat la aku bersalam serta meluangkan masa sepetang bersama pelakon tersebut..hehe

Sembang punya sembang,dah nk maghrib..Keadaan kt situ pown dh makin kelam ditelan kegelapan..Aku pada mulanya nk minx undur diri la..Tba2 si pengurus tadi ajak aku g dinner ngn dorang..Haiyoo..!!!hahaha..Kedu lidah tidak bertulang aku..Diam terus seribu bahasa..Hanya kepala mengangguk tanda setuju..wahahaha...

Tp sebelum g dinner,dorang suh aku follow dorang balik umah si penurus tu dulu untuk simpan motor aku n follow dorang naik keta..Baru ja kami sampai kt umah tu,tba2 da jiran sebelah umah kasi nasi n lauk2..Nahh.!!Makan free la malam tu..Rezeki3.!!hehex..So kami dinner kt umah si pengurus tu jela..Tapi dinner jugak kn??xbermakna makan dengan pelakon di hotel or restoran mahal2 baru di panggil dinner..hehe..

Asyik bercerita ja aku nie..mesti korang nk tawu kn siapakan gerangan pelakon berkenaan..haha..Jeng jeng jeng.!!!!!
Kenal x..kenal x??hee
NAhh..!!amek korang..haha..Kenal x pelakon nie??Kenal kan???hahax..Ok la ckop la cita sal pelakon nie..xleh lebih2,japg jadi kontroversi pulak..wahahaha :p
Then aku balik umah dengan menaiki motor a.k.a tenggiling biru aku,dengan kelajuan 120 km/j..Zass.!!!kejap jew aku sampai umah..hehe..Sampai kt umah family aku lak wt makan dinner ramai2 dengan nenek aku,family makcik aku n family pakngah aku..Wahh3..Meriah benar dorang..xpew2..hehe
Tapi malam semalam aku xdpt tdo awal sebab kena jaga rukun tetangga Kg Rivercorn..[Menjaga Kg Rivercorn Demi Keamanan Serta Keselamatan Bersama] hohoho..
Aku pown sewaktu cuti nie ja dapat merasa pengalaman menjaga rukun tetangga bersama orang2 Kg n juga mmbew2 Kg aku..hehe..Ngantok tapi best..hehehe
My name is Temulak..Rivercorn nie kawe Legend..haha

tenggiling biru tetap peneman setia..hoho
Oklah..Rasanya dh ckop panjang dh aku membebel nie..hehe..Harap korang layan ka k story aku untuk kali nie..Sekian saja dari aku..Adios~
^_^'v

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...