Followers :)

Jun 17, 2011

Pabila Caon Balik Rivercorn [Part 3]

AssaLamualaikum n Salam 1 Malaysia suma..haa..Aku kembali untuk story ku bagi bahagian yang ke-3..hohoho..Tarikh 16 Jun 2011-aku bangun awal pagi sebab nk follow n bawa my mummy g hospital untuk medical cek up..Dah lama aku xjejakkan kaki ke Hospital nie..Hospital paling besar di Sg Petani,Hospital Sultan Abdul Halim..hehe.Mana la tawu suatu hari nnti kemungkinan aku akan kena antar keja kt cni..Memang bahagia la idop aku..hahax

Suasana d ruangan menunggu..Punya la crowded dgn manusia..hehe

 Then selepas selesai suma urusan d hospital td,abah aku bawa g mkn tghary...Yela..dh lapar lohh..Menunggu kt hospital tu punyala lama..haha..Then Lepas makan g shopping plak d pasaraya Econsave..hohoho..Aku plak yang lebih2 dari ma n abah aku..Yela,dh lama xdpt shopping dgn family..Kebetulan klmarin juz ada aku ja..Adik2 aku sumanya g skola..hohoho..Aku lah anak kesayangan kelmarin.,hehex..Xdela,graw jela..hehe..


Shopping3.!!hehe

Then aku teringat nk wt BBQ ngn adik2 n cpupu2 aku mlm tu..Aku pown request la dengan ma aku suh beli Kerang ckali..hehe..Jahat aku nie..Mengambil kesempatan..Alaa,bukannya apa,tengah2 bulan nie..Pokai ckit,poket kekeringan..haha..

Then blik umah..Xda apa yg special aku wt.Keja mengadap Lappy aku nie ja..Then bila malam menjelma..HAHAHA..The time have arrive..BBQ time..!!!!Aku bersama adik2 aku n cpupu2 aku berBBQ bersama2..hohoho..Saat2 indah bersama..Kami bakar kerang,ketam  n satay..hehe..

Then aku bawa keluar Lappy dengan set Subwoofer aku ke luar..N aku pasang dekat pondok yg kami wt BBQ td tu..So sambil BBQ,boleh la layan movie ramai2..haha..Best3 cgt2..hehe
Amacam??sedap x??hoho

BBQ + Movie = ??? hahax

Aiyaa.asap mcok mata..Pidihh.!!haha

Haha..Sekian saja part ke-3 untuk kali nie..Harap korg enjoy la k..Banyak lagi part menanti lepas nie..hehex..Kalau nk taw apa terjadi part ke-4,tggu nohh..hoho..
Sekian dari ku..Adios.!!  ^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...