Followers :)

May 18, 2011

[ tEriMbAs mASa LaMpAu ]

Dengan berpakaian baju kelabu dan seluar pendek buatan ma aku(seluar tu asalnya panjang,tp aku excident koyak kt kaki,jd ma aku cut la wt seluar pendek),aku berjalan menuju stesen minyak yang terletak sejauh beberapa ratus meter dari asrama aku nie..Suasana mulai senja,tp aku xkisah semua tu..Target aku nk g beli topup n panadol extend untuk bekalan dalam peti First Aid Kit dalam bilik aku..hehe..

Sambil melangkah,aku mendengar alunan muzik dari earfon ku yang disambung ke mp3 yang baru dibeli..hihi..murah ja..made in china..haha..nk beli iPod,xmampu lagi..hehe..
Kebetulan dalam mp3 aku tu,kalau ikot susunan abjad lagu kumpulan Alleycats akan ada atas skali..so bermakna aku layan lagu Alleycats la time tu..Tajuk lagunya Berjuta Batu..hihi..Layan punya layan,Suddenly......jeng..jeg..jeng..

Sorang mamat rider pizza nie lalu...prengg..!!! ehh..maap.maap..silap..tu bunyi moto RXZ..hihi..broom..!!hehe..baru btol bunyi EX5..
Bromm3..!!













Tink..!!Terlintas kt fikiran aku..Terimbau balik kenangan masa zaman aku rider dulu..Ingat2 balik,dh hampir setahun aku tinggal kn zaman2 kegemilangan aku tu(haha..konon mcm legend jew,kegemilangan)..Then mula la datang rindu aku nk kembali ke zaman dulu..Tp apakan daya,xda mesin masa kt dunia nie yang boleh reverse ke masa lalu..hehe..

Then,fikiran aku melayang lagi semasa berjalan ke stesen minyak tu..Aku teringat lagi zaman aku sebelum datang ke Sabah nie..Dulu aku RIDER sepenuh masa..kerja sebagai RIDER,kt umah pown RIDER gak..Yelah,nk kena antar adik2 g skolah,bawa ma g pasar..Runner sana,runner sini..haha..

Tp aku xpuas aty dengan mulut manusia yang menganggap RIDER atau bdak despatch cm aku nie MAT REMPIT..xptot tol..Asal naik moto ja,mat rempit..Abis tu pak Aji yang nk g masjid naik moto pown mat rempit la..hahaha..Tp xpew..Mulut orang kita xdpt nk ttop..So let it be..hehe

Tp walaupown aku nie RIDER,aku xtunggang moto secara merbahaya..Macam kt bawah nie haa..

Dont try this k.!!


Gambar sekadar hiasan semata2..


Tp kadang2 datang penyakit meroyan aku,120km/j jugak meter moto aku naik..hehe..Tp kalau bawa awex,slow2 jak..50km/j..Kalau bole nk slow lagi..Bukannya apa..Nk romantik..hehhe..n kalau bole lagi,nk ja aku tolak  moto tu..biar awex stay atas moto..hahaha..Romantik abis..hehe
Nie romantik x??haha

Tapi bab bawa awex nie,dh lama dh aku tinggalkan..Dh single kn sekarang nie..hee..Sepanjang aku bergelar perantau nie,aku rasa better aku stay single sebab aku xsanggup lagi nk jaga banyak aty n perasaan..huhu..
Oklah..Rasanya setakat nie dulu celoteh aku,next time aku update g..Sekian saja..Adios..  ^_^"v

1 comment:

  1. thx u.. sbb ada gambar yg saya gunakan ni..... utk pengajaran....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...