Followers :)

May 15, 2011

[BaBak pERtaMa]

Setiap orang akan melalui sesuatu detik yang amat menyedihkan dalam idop korang..Detik yang mungkin membuatkan diri korang xtentu arah serta akan membuatkan idop korang kelam kabut untuk seketika..

Bagi aku pula...Ini merupakan babak pertama dalam drama idop aku..Detik yang sememangnya membuatkan aku sedih dan menjadi tidak tentu arah untuk seketika..Tarikh 11 Mei 2011,tarikh yg membuatkn aku GILA..Aku dapat tahu yang bonda aku di masukkan ke wad dan menjalani pembedahan..Menurut cita ma dan abah aku,doktor diagnos yang ma aku dapat kanser rahim..Doktor lakukan pembedahan untuk membuang nanah atau abses yang sudah mula membentuk..
 Aku rasa,kanser ini baru di stage permulaan..Kanser stage 1..ermm..Aku xkisah suma tu..Yang aku kisah sekarang nie ialah aku INGIN PULANG menjenguk ibuku..Itu saja yang aku mahukan..Tapi perjuangan aku menempuhi exam akhir untuk sem nie dan praktikal yang harus aku lalui setelah abisz exam nie nnti belom pown berakhir..xpew..Aku cekalkan hati bagi menempuhi dugaan yang mendatang ini..Aku tahu,setiap benda yang berlaku.pasti ada hikmah di sebaliknya..

Aku juga ingin berterima kasih kepada kawan-kawan yang memberi semangat kepadaku supaya banyakkan bersabar..Thanx all..Aku hargai suma tu..Inilah kawan-kawan yang aku cari..Kawan-kawan yang mampu bersama kita dikala kita susah...Bukan di kala senang sahaja..
Oklah..cukup sampai sini saja dulu..Aku nk g stdy kejap..Petang nie aku ada paper exam terakhir..Wish me GudLuck k..huhu..
Petang nie mybe aku akan update kn babak kedua yang terjadi dalam drama idop aku nie..Blom berakhir babak pertama datang sudah babak kedua...haimm..Kesabaran sangat diperlukan ketika ini..
Ok lah...Takecare suma..Assalamualaikum... (^_^)V

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...