Followers :)

Apr 24, 2011

Sama-sama kita gelak nohhh..

cba bayangkn kalau suma pompuan dalam dunia rambot cmnie..
xnk aku wt bini..
hahaha
Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia..
haaaa...malam nie aku nk share dgn ampa suma gambar2 lawak..Petang td aku selongkaq(kedah) atau dalam bahasa lainnya aku sja la buat search kt google..saja ja borink2..so better aku cari something untuk meriahkan blog aku nie..hahaha.!!!n nk tawu x apa aku jmpa..hehe..aku sendiri td pon gelak xhenti2 tgok gambar2 nie..korang tgok sndri la nohh..haha

Nie gambar2 trend style rambot masa kini..mmg terbaekk la.!!terbaek dari ladang nie..haha

aku xtaw la apa motif jepun nie wt rambot cmni..
hehe :P

hahaha..ciap wrna2 lagi..colourful gitu..  :D

nie yg pling bez..cpe yg clalu cgt ngntok dalam klaz or masa kuliah
boleh la guna teknik nie k
..hahahha :)

sempoi gak la..tp dh sama mcm globe tu dh aku tgok..hehex


ce teka ce teka trend apa dorg wt nie??haha

aku pown xtaw nk ckp nie trend apa..ciap dgn misai g..hehex :D











































hahaha..lawak kn??macam2 trend n fesyen skrg nie..haha..n nie pic last dari aku untuk mlm nie..tp mamat nie dy x wt trend kt rmbot..check this out..kui3..

ini baru lah superman sebenar..mmg dashyat la bulu dada mamat nie.
ciap bole ckur n wt lambang Superman..

hehe :D
hehe..sekian saja dari aku untuk malam nie..harap korang terhibur la nohh..kalu xbyk pown ckit jd la,sekurang2nya terhibur juga hati korg..orait..sekian saja dari aku..selamat malam..adios...
(^_^)V

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...