Followers :)

Jun 15, 2011

Pabila Caon Balik Rivercorn [Part 2]

Assalamualaikum,Selamat pagi,Selamat sejahtera n Salam 1 Malaysia..haha..tu diaa..aku atur abiz..hehex
Sekarang bermula la post aku bagi part yg ke-2..Pabila Caon Balik Rivercorn-Part 2...hehe

Kelmarin dulu,ma aku masakkan laksa untuk aku..Pergghh..!!!Ma aku tawu mmg fav aku adalah laksa..hoho..Aku pown bila dh ciap lksa tu,apa lagi..Aku bedal la..Nikmatnya...HERGHHH..!!!Sehingga menjilat sudu woo..Skali pinggan aku jilat..Yela,dh 6  bulan aku kempunan nk mkn laksa..Kt Sabah bukan xda laksa,but lain la lksanya..xsama mcm sini..huhu..Tapi adat la tu,lain padang lain belalang..Masuk kandang kaambing mengembek,masuk kandang kerbau menguak..Betol ka peribahasa aku nie..hehex..

Then semalam aku masakkan kerepek pisang untuk fmily aku..hehehe..Salah satu lagi makanan fav aku..Aku belajar masak kerepek pisang nie dari nenek sebelah ma aku..hoho..Nak tgok cmna aku msak kerepek pisang nie??haaa..Korang scroll trun bawah lagi nohh.. :-)

1st ckali kita mesti la ada pisang muda,n kena kopek buang suma kulit pisang tu..hehe

Kena ada minyak jugak..Kalau xda minyak,cmna nk goreng..

Nie setelah pisang2 td aku sagat kn n msukkkn dalam minyak..

Ececehh..Aku la tu..hoho..Ada gaya chef x?? :D
Dh ciap aku mkn la..Coey la,aku terlupa nk snap pic masa kerepek nie dh ciap..makan punya makan sedar2 dh abiz..hahax..Kempunan la katakan..hehe..Dh tengok kn pic2 yg aku sertakan kt atas tu..hehex..Itula serba ckit yg aku nk kongsi dalam story part ke-2 aku nie..Ikuti Part ke-3 yg akan datang k..Sekian saja..Adios
^_^'v

3 comments:

  1. assalamualaikum bro..wah..bahagianya kau blik umah ekk...

    ReplyDelete
  2. pasni blh la post lajukan utk sy..:)hihi

    ReplyDelete
  3. Afthirah : of coz la aku bahagia..hehe
    Heda : bole bha.. ^_^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...