Followers :)

Jun 22, 2012

Berakhirnya kisah kita :')

Assalamualaikum and Salam 1 Malaysia untuk semua :)

Hari nie aku rasa nak share satu lagu yang mana memang kena dengan diri aku,kena dengan hati aku,kena dengan keadaan aku pada masa nie..Tajuk lagu nie Akhir Kisah Kita nyanyian Ramona Azween..Aku dengar-dengar Ramona Azween nie sebenarnya artis youtube sama macam Najwa Latiff..Hehe..Dah macam cendawan tumbuh lepas hujan jew artis-artis yang lahir melalui Youtube sekarang nie..hehe..Aku pon nak jadi artis Youtube jugak la..HAHAHA ( perasan la kau Caon :p )

Sememangnya lagu nie memang ada kene mengena dengan aku sekarang nie..Lirik dia memang aku suka..Oleh sebab aku suka,aku akan ulang-ulang dengar lagu nie..hehe :) Ok lah..Aku tak nak celoteh panjang-panjang..Kat bawah nie aku sertakan lirik dengan videonya sekali..Laayann~ ;)





Tak ku sangka semua yang kita lalui telah berakhir, sekelip mata
Hari-hari ku tak serupa, kerna yang tinggal, hanya bayanganmu
Yang menghantui ku, kemana ku pergi
Apa yang ku lihat, hanyalah kamu

Chorus
Berakhir sudah kisah kita
Berakhir sudah kisah cinta
Walaupun sementara
Kau pergi dan tak kan kembali
Sakit di hati ku tak terhenti
Berakhirlah kisah kita

Janganlah kau bersedih kerna ia telah berakhir
Kau senyumlah kerna ia terjadi
Menjadi satu memori, tentang kau dan aku
Kau kisah cinta yang pernah berlaku

Yang menghantui ku, kemana ku pergi
Apa yang ku lihat, hanyalah kamu

Ulang Chorus

Berakhirlah kisah
Oh biarkanlah ia berakhir
Biarkan, biarkan ku sendiri
Menyatukan hatiku ini 

Ulang Chorus


Berakhir sudah kisah kita
Berakhir sudah kisah cinta
Walaupun sementara
Kau pergi dan tak kan kembali
Sakit di hati ku tak terhenti
Berakhirlah kisah kita

Cinta...
Berakhirlah kisah kita..
Oooo berakhirlah kisah...


Notakaki : Janganlah kau bersedih kerna ia telah berakhir..Kau senyumlah kerna ia terjadi..Aku setuju dengan ayat nie walaupun aku memang tengah sedih sekarang nie :')

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...