Followers :)

May 15, 2011

[BaBak kEDua]

Seperti yang aku janjikan,malam nie aku akan sambung babak kedua dalam drama idop aku nie..Belom settle babak pertama yang menyedihkan..Datang pulak babak kedua yang membuatkan aku hilang sabar serta menguji ketabahan aku..

Belom abiz exam mode n sedih aku semasa babak pertama,aku dengar khabar angin mengatakan praktikal untuk MA ambilan 07/2010 akan bermula pada 6/6/2011..PERGHHH..!!!
Menyirap darah aku dengar cm tu..Time cuti tu..Tiket flight aku dh beli dh..Hal nie bukan kena dekat aku sorang ja..Tapi budak2 semenanjung yang lain jugak serta sorang membew aku dari Sarawak..

Kami dh habiskan duit untuk beli tiket purata sorang RM200 la pergi dan balik..Tawu2 dgr cita jadi cmni..Apew Kes.???!!!Dh la duit claim masa aku datang cni taun lepas pown belom terclaim..Hmm..Aku bengang sebab perkara nie x di beritahu awal2..Kalau kami dapat tawu awal,xla keadaan jadi cmni..hadoii..

Tapi buat masa nie aku dh follow up dengan pengajar..Ecok adalah penentu segalanya..Andai kata memang betol khabar angin yang di dengari..Maka tidaklah aku jejakkan kaki di tanah semenanjung untuk cuti nie serta terpaksa la aku biar BURN sahaja tiket flight aku yang berharga RM300 tu..Punah.!!

hermm...Dugaan...inilah dugaan perantauan ku..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...