Followers :)

May 30, 2011

Jalan-jalan Relaxkan Diri

Assalamualaikum n salam sejahtera semua..

Haha...Hari nie aku kembali dengan story baru..Nampak tajuk kt atas tu???Nampak kn??hehe..Itu la tajuk story aku malam nie..Sebenarnya dh bpa ari dh aku plan nk g relax kt pantai..Aku start cuti 28/5 lagi..But dari ari ke ari..xjadi2 jgak plan aku nk g pantai..Tp td aku berjaya jugak pegi..But aku juz g pantai yang dekat dengan Segama tu ja..Saja g relax2 kt situ..n snap2 pic..Al maklum la,baru beli fon..hehe..Juz a Cheapest one that i can find for me..Dh lama dh aku tinggal zaman snap pic nie..But now,i start it again..hoho :D

Aku sengaja tunggu sampai hari senja sebab aku nk snap pic waktu senja..Saja nk test lens camera fon aku nie..Ok kew x..Tp ternyata, oookk la..Camera fon aku juz 3.2mp,Tessar 2.8/4.5,Carl Zeiss...hehehe..Kalau ada yang paham tu bgoz la..Kalau xpham..korang bole tanya la nohh..hoho

Kt bawah nie aku sertakan beberapa pic yang aku snap petang td..Korang layan la k..hehe..Kalau sudi,tinggal jew komen kt bawah post nie k..hohoho

Nie pic yang 1st skali aku take sesampai ja aku kt situ..

tgh cuba mempraktikkn aspek pencahayaan..hehe



Pic nie aku amek masa aku kt atas bangunan apew ntah..hehe

Suasana senja di Kinabalu..hoho


Nelayan mencari rezeki sehingga senja demi sesuap nasi untuk keluarga..hihihi..

Ini suasana sebelum senja..Dalam lingkungan pkul 4.30 cmtu la.



Pic yang aku rasa bole dijadikan wallpaper Lappy aku..hehex
hehe..amacam???ok x??Aku juz share jew..Apew pown tafsiran yang korang nk wt,itu korang punya pasal..A.A.K (Ada Aku Kesah.!) hahaha..Suma pic kt atas nie aku xedit langsung k..Original taken nie..hehe
Rasanya setakat nie dulu...Ecok aku da plan nk g pantai Tanjung Aru lak..Nak g picnic kt sana..haha..
Sambil picnic bole snap2 pic n mandi la woii..apew lagi..hahaha..
ok la..Sekian saja..Adioss..!!!  (^_^)v

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...