Followers :)

May 27, 2012

Memulakan Hitungan

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia semua..
HEHE...Sebelum aku memulakan celoteh pagi nie,aku nak sengeh dulu..Nak tau kenapa aku dok sengeh macam kerang busuk nie??? Sebabnya......................buka serat khabar minggu depan.hahaha..
Tak dela..Aku gurau jew..Jangan marah nohh..hehe..Actually aku rasa seronok + happy + gembira sangat coz setelah 5 bulan aku di perantauan,sekali lagi aku akan balik untuk berjumpa serta melepaskan rindu bersama keluarga tercinta..Tak sabar rasanya..hehe..

Even aku telah menghabiskan atau dalam erti kata lainnya,aku telah banyak melabur untuk perjalanan balik ini tapi aku puas hati sebab dapat balik jugak..haha..For the one way flight trip from Kota Kinabalu to Kuala Lumpur,its cost almost RM400++..haha..Parah duit elaun aku..Tapi tak pa..Pelaburan untuk sesuatu yang berbaloi..hehe

So macam biasa la bila dh nak dekat tarikh nak balik nie..Mak aku pon mula la balik-balik call..Iye la..Dah tak sabar nak menanti kepulangan anak jantan dia nie balik dari perantauan..hehe..Then macam-macam jugak planning diluahkan kepada aku semasa perbualan telefon..hehe..Planning apa???Yang tu aku tak boleh nak bagitau kat sini..Yang tu korang kena tunggu..haha

Oklah..aku nak gi sediakan sarapan dulu nie..Ehh..aku terlupa pulak...SELAMAT PAGI !!!!!!! hehehe
Actually aku baru bangun tido then terus aku rasa nak mengarang sikit pagi nie..hehe..Oklah kawan-kawan..Satu kata-kata motivasi dari aku pagi nie..

# Sentiasalah biarkan ukiran senyuman terpahat di bibir anda kerana ukiran senyuman itu akan membuatkan hari anda lebih bermakna ^_^

Sekian saja dari aku untuk kali nie..Adios~~ 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...