Followers :)

Jul 2, 2012

Kembali Ke Sekolah 1 ^^

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia semua =)

Sekali lagi kita bersua dengan tajuk entri aku yang baru..hehe..Nak tahu kenapa aku pilih tajuk entri nie??Sebabnya sekarang nie aku sudah pun berada di Kota Kinabalu,Sabah kembali untuk memulakan sesi semester yang baru untuk tahun terakhir aku di sini..So kiranya aku kembali ke sekolah la cuma bukannya macam sekolah menengah la..hehe =)

Sebut pasal sekolah..Teringat aku akan zaman sekolah dulu..Zaman sekolah tadika..Zaman sekolah rendah and zaman sekolah menengah..haha..Such a precious memory to remembered..Its a great moment to remember..HAHAHA =D 
Kalau di ingatkan balik zaman nie,kita mungkin akan tersengeh sendiri macam orang gila..hehex..Tapi inilah hakikatnya..Macam mana tak sengeh sorang-sorang ?? Bila di ingat-ingat balik,banyak betul kejadian-kejadian lawak masa zaman sekolah dulu yang mana masa kita buat tu kita tak rasa benda tu lawak pon..haha..Tapi bila kita ingat balik masa kini,atau bila kita duduk ramai-ramai dengan membew-membew sekelas dulu then sorang akan buka story semula pasal zaman sekolah dulu..Mesti kita semua akan bergelak ketawa sakan..HAHA..Betolkan apa yang aku cakap nie??hehe..Korang jangan nak menafikan la..Ini fakta bukannya auta..hoho =)

Ok..Untuk malam nie aku nak bawa korang semua imbas kembali zaman sekolah dulu mengenai "nak ponteng sekolah"..haha..Ok ok..Cuba korang imbau kembali dan cuba ingat kembali zaman sekolah dulu..Cuba kau bayangkan~ haha =D  Masa sekolah rendah dulu aku cukup malas nak pegi sekolah kalau hari Ahad..Nak tau kenapa??Sebabnya aku malas nak bangun pagi..Yela..Jumaat dengan Sabtu dah cuti so kalau boleh nak sambung terus dengan hari Ahad laa..Plus hari Ahad kan banyak cita kartoon best-best..hehex =P

Mak or abah aku akan kejutkan aku waktu pagi.."Abg,bangun..bangun..Nak p skolah"..Benda pertama aku buat bila kena kejut aku akan mengeliat dengan nada suara seksi..auwww~~HAHAHA =D
Then........Jeng..Jeng..Jeng !!!
Dengan suara seksi itu aku akan cakap "err..Tak mau pi skolah la..Tak larat nie..huhu" HAHAHA
Then mula la mak aku akan membebel.."bla bla bla bla bla pom pang pom pang ting tong"..
Dengan muka tenuk buka mata pon sebelah ja..Aku capai kain tuala and terus masuk bilik air mandi..HAHAHAHA =D

Haa..Kalau dari mula aku buat camtu tak dela aku kena berleter pagi-pagi buta..kah3 =D
Korang pon mesti ada kan yang macam nie??Baik mengaku cepat??Cepat !!hehe =P
Untuk kali nie aku cuma nk ketengahkan topik nie jew..Saja jew nak bergelak ketawa and nak bagi korang yang membaca nie sengeh sorang-sorang macam mana aku dok sengeh sorang-sorang sekarang nie..ngeee =D
Nantikan entri selepas nie dari aku Kembali Ke Sekolah 2..hehe ^_^

SMK Sungai Layar

Btw..Sebelum terlupa..This is my secondary school and i damn really miss to go back to this time..huhu =(
Tipu la kalau ada sesiapa yang sudah lepas sekolah or dalam erti kata lainnya dah abis SPM laa..hehe..Konpom korang akan rindu and rasa macam nak rewind masa balik..huhu..Tapi apakan daya..Masa itu emas dan kita tidak mempunyai doraemon lagi untuk mesin undur masa nie..HAHA

Sekian saja dari aku untuk kali nie..Papai ^_^


Notakaki : sengeh tu sengeh jugak tapi cover la sikit..Satgi orang sekeliling heran pulak..hehe =P

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...