Followers :)

Jan 14, 2013

Permulaan Baru 2013 :)

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia buat semua..
Huhh..Dah terlalu lama rasanya aku stop mencoret di blog nie..huhu..Dah bersawang dah..Takpa..Inilah masanya aku kemas kini kembali blog aku yang tak seberapa nie..hehe..Sebenarnya bukannya sengaja tak nak coret kat sini tapi mood tu tak datang..HAHA :D

Sekejap jew,pejam celik pejam celik sekarang dah masuk tahun 2013 dah kn??Huhu..Sungguh cepat masa itu berlalu..Umur aku tahun nie pon secara rasminya telah meningkat menjadi 21 tahun..Dah boleh mengundi dah tahun nie..haha :p Mana aku nak mula dulu yew..Ermm... :/

Okay.!!
Untuk pengetahuan korang,tahun nie jugak merupakan tahun dan semester terakhir untuk pengajian diploma aku kat Sabah..Sekejap jew 3 tahun..huu..Dan untuk penempatan praktikal aku kali nie,aku dapat di Hospital Dutches Of Kent,Sandakan..WAhh..Dengar nama hospital macam kat obersea kan kan kan??hahhaa :D So aku akan berada di sini selama 4 bulan iaitu sehingga hujung bulan 4 nanti.. :) Aku pon baru 2 minggu kat sini..So daripada pemerhatian aku,staff-staff kat sini agak ramah dan mesra dan boleh di buat kawan..hehe..And yang paling best,ramai staff semenanjung kat sini..haha.. ;)

So korang sendiri pon faham kan yang aku nie kaki travel a.k.a kaki jalan..HAHAHA..So aku akan explore daerah Sandakan ini..hoho..Wait for it.. :D Sekarang nie pon aku dah mula-mula buat search dekat Incik Googles tentang tempat-tempat menarik kat sini dan salah satu tempat menarik yang agak menarik minat aku ialah Gua Gomantong..ngehehe..Ok..One fine day i`ll be there..hoho :D

Erm..Okay..Aku rasa korang pon tahu kan yang tengah hangat kat Facebook aku sekarang nie tentang perhubungan cinta aku..kan kan kan??hehe..Itu la..Padan muka aku..Upload lagi gambar camtu..hahaha..Actually aku tak menyesal pon sebab upload gambar tu sebab eya,memang aku sekarang nie sedang dilamun ombak badai cinta..Hatiku berbunga-bunga,hari-hariku sangat indah...WAhh..Dah Caon..Cukup cukup..HAHAHA :p
Eya..Aku mengaku yang aku sedang dilamun cinta ketika ini..Rasanya sudah terlalu lama aku sepikan hati aku dengan perasaan cinta terhadap seorang gadis dan kini aku buka kembali hati aku..Sebenarnya aku pernah berjanji pada diri aku yang aku tak akan cari cinta sehingga aku masuk semester 5 atau 6..Sebab tu la aku layan ja perasaan aku even kadang-kadang aku rasa sunyi sangat..Dan eya,sekarang aku telah tepati janji untuk diri aku..Tahniah buat aku..huhu :')
Aku tahu maybe akan ada mulut-mulut kat luar sana yang akan berkata macam nie..

Mulut 1 : "Elehh..Macam la dia sorang ja yang ada awek nak tunjuk-tunjuk dalam FB.!!"
Mulut 2 : "Elehh..Poyo la mamat nie..Orang lain pon bercinta jugak tapi tak da la sampai macam dia."

Okay..Enough with that..hehe..Jawapan dari aku..Ada aku kesah.!!! :p haha
Bagi aku sendiri,setiap manusia ada cara tersendiri dalam meluahkan rasa sayang terhadap seseorang itu..hehe..Dan aku pilih cara tersendiri iaitu melalui seni fotografi ^_^

Oklah..Cukuplah dulu untuk entri kali nie..Ini entri pertama aku bagi tahun 2013 nie..haha..Rasanya belom terlambat kot untuk aku ucap 'Selamat Tahun Baru 2013' sebab masih bulan Januari nie kan??hahaha

Oklah..Jumpa lagi nanti..Sekian..
Adios~ ^_^v

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...