Followers :)

Sep 14, 2012

Happy Birthday To Me ^^




Hye..Hye..Hye..I`m back..hehe
Assalamualaikum and Salam sejahtera buat semua pembaca yang sedang membaca blog aku nie..hehe ;)
First of all,Happy Bufday to me la..Kelmarin tanggal 13 September 2012 genap umur aku 20 tahun..hehehe..Angka 2 dah di depan umur aku..haha..( harus terima kenyataan nie =.=" )

Di sini aku ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua kawan-kawan yang sudi wish untuk aku tak kiralah melalui sms,melalui call,melalui FB or melalui apa sahaja..hehe..Terima kasih yang tak terhingga kepada anda semua..Doa-doa anda sentiasa aku aminkan :')

Tak lupa juga kepada seseorang yang telah memberikan aku hadiah..hehe..Tak perlulah rasanya aku mention kat sini..Haahaaa..!!! Jangan korang nak salah faham pulak okay.!! Aku tak da pape dengan dia okay.. Just FRIEND ^^ ( bagitau siap-siap sebab sememangnya korang akan pikir lain-lain nanti..haha )
Untuk seseorang itu,aku just nak dia tahu yang aku betol-betol suka hadiah tu..teddy bear ada tulis 13th September lagi kat dada teddy tu..hahax =D
Tak lupa jugak kepada student JMP Tawau yang belanja aku jeruk jambu..HAHAHA..yang nie pon tak perlu jugak aku mention nama dia..hehehe..sedap jeruk jambu tu.. =D

Dan hari nie merupakan hari yang bersejarah untuk aku bagi tahun nie..huhu..Aku telah dikejutkan dengan surprise birthday party oleh salah seorang pengajar aku,seorang Staff Nurse Hospital Tawau yang aku anggap macam kakak aku sendiri dah and semua junior-junior aku..

Nie dia muka perancang utama surprise birthday party nie..haha..Jeng..Jeng..!!


 Begini ceritanya~ ( cakap dengan nada yang lembut ) haha
Madam Rosalin bersama beberapa orang student kolej aku datang ke Tawau untuk satu pertandingan yang dorang sertai di sini..Pertandingan tu berlangsung di Kolej Jururawat Masyarakat Tawau..So Si Madam nie sebenarnya dan berpakat dengan Kak Ummi untuk buat surprise untuk aku malam nie..hehe..Untuk pengetahuan korang,Kak ummi merupakan bekas student Madam Rosalin..Sebab tu kami kenal..hee ;)

So pukul 7.30pm tadi,Kak Umi datang ambil aku di rumah dan bawa aku pi sebuah restoran iaitu Restoran Sri Titingan.. Oleh kerana aku dan Kak Ummi sampai dulu,so kami booking dulu and sediakan tempat duduk sementara tunggu Madam and semuanya sampai dengan bas kolej.. =)


Naahaiii...!!! Sebiji bas teruss..Macam nak hantar rombongan meminang la pulak..haha =P
Then selepas semuanya ambil tempat duduk and makanan yang di order pun siap di masak..So semuanya pun Selamat menjamu selera la..Masing-masing semuanya lapar kan..hehe =D





Then tibalah saat-saat yang dinanti-nanti..Jeng..Jeng..Jeng.!!! =D
Tiba-tiba aku nampak Kak Ummi bangun dari tempat duduk dia..Aku ingatkan dia nak pi toilet ke..So aku buat bodo jela..haha..Tiba-tiba..Semua yang ada di situ menyanyikan lagu Happy Birthday To You..
Aku macam....Hahh.!!!! =.=     O.o     *-*
Sememangnya perasaan aku masa tu tak dapat aku nak gambarkan dengan kata-kata..huhu :')
Terima kasih la kepada semua yang terlibat dalam melaksanakan surprise nie tak kiralah secara langsung atau pun tidak langsung..For all my junior tadi,korang semua memang sempoii.!! ^^



 Dan lastly aku dapat hadiah..HAHAHA..Nak tau apa hadiahnya.. Nahh..Tengok nie.....

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Taraaa.!!!!!! Cop kek kat pipi..hahaha =D
Apa-apa pon aku betol-betol terharu malam nie..hehe..Terima kasih yang tak terhingga sekali lagi kepada semua yang terlibat tadi..Aku hargai sangat-sangat.. :')
Dan last word from me..HAPPY BIRTHDAY to my mum..I Love U sooooo Much.!! hehe.. Her birthday was today..Sempoi kan??Beza sehari ja birthday aku and mama aku..hehe.. =D

Cukup dulu sampai sini..Credit to photographer yang snap pic aku nie..Hehe =)
Sekian..Adios! ^^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...