Followers :)

Jul 17, 2011

cEritERa wEekEnd aKu

Assalamualaikum n Salam 1 Malaysia suma... ^_^
Jemput minum.!!ngee
1st sekali aku nk jemput korang semua minum dulu..hehe..Jemput minum~...
Bertemankan secawan Nescafe serta pisang yang aku beli kelmarin,aku akan mulakan cerita aku..Nak tawu cerita apew??Haaa..Ce tengok kt atas tu...hehe..Cerita menegnai weekend yang amat mengenjoykan buat aku..hoho

Kelmarin, 16 julai 2011..Aku terlibat mengikuti acara '10,000 Steps Walk For Ur Health'..haha..Memang bez..Bak kata Nabil..This is best brooo.!!hehex..Semua peserta yang terlibat perlu berjalan sejauh kira-kira 6.5 Kilometer..Jauhkan..kn kn kn??hehe..Penat + letih tapi puas sangat rasa..Lpas larian dan perasmian dan pameran dan blablabla..Sampailah ke kemuncak acara..Nak tahu apa dia??Ada acara cabutan bertuah la..hoho,.Tapi sayangnya no yang aku dapat semalam xberapa bertuah la..Haiyaaa.!!haha.Tapi xpew..Yang penting enjoy + puas + sihat tubuh badan..Kat bawah nie aku sertakan beberapa gambar yang aku serta kawan2 aku snap..Beberapa ja k..xkan nk upload semua..haha

nie la kwan2 dari batch sama dgn aku..hehe

muka aku yang penuh dgn keriangan..hoho
Orait..sekarang story mengenai ary nie plak..17 Julai 2011..Aku keluar awal dari asrama sebab ada tournament bowling untuk pemilihan wakil kolej aku..So aku bertolak dalam pukul 8.30am mcm tu la..Naik kereta kawan aku..MA jugak..Thanx and credit to Vic coz support pengangkutan untuk aku n kawan2 wakil MA yang lain..hehe..Tunjuk ckit gambar keta..haha



Aku main bowling xserius pown..main2 jew n aku niat nk main sekadar saja suka2..xsangka lak..haha..Keseluruhan aku dapat ranking ke 8..hoho..Kalau antara wakil MA iaitu seramai 5 orang,aku ranking 1st..ngehehe..Bangga sebentar..hoho..Kat bawah nie aku sertakan beberapa pic event tournament bowling td..Korang layan la yew.. :-)

Aku la tu..hehex :D

peserta lelaki sahaja..MA + MaleNurse..:D
kesemua peserta tournament..hehe
Then lepas abis tournament bowling tu..Aku ngan kawan MA aku bercadang nk tengok wayang..Tapi last minit cancel sebab ramai sangat org..So kami amek keputusan untuk g photoshot kt tepi pantai..hahaha
Nak tawu pantai mana kami g photoshot??Nantikan yew..Ecok aku update entry baru nohh..Harap bersabar..Malam nie line BB cam BANGANG ckit..So aku pown dh naik BENGANG dh..hahaha 
sampai cni ja untuk malam nie..
Sekian..Bak kata Faizal Tahir-SELAMAT MALAM~~tidurlah..sayangku...hehex
Adios ^_^v

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...