Followers :)

Jul 18, 2011

PhoToShooTing

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia semua..
Haha..Seperti yang aku janjikan..Ary nie aku kembali untuk menyambung entry aku yang xsempat aku ciap kan sebab internet BB aku agak keBANGANGan semalam..hahaha
Korang pown mesti dh tahu kan apa entry aku ary nie..PHOTOSHOOT..haha..

Kelmarin selepas abis ja tournament bowling,aku n kawan2 aku bercadang nk tengok wayang..Malangnya manusia ramai sangat kat tempat nk beli tiket wayang tu..Xtaw datang dari mana..hehex..So kami semua amek keputusan untuk pergi menjalani sesi photoshoot..Snap.!!Snap.!!Snap.!!haha..Kebetulan mmbew aku ada bawa kamera mahal dy..So ape lagi..Rezeki jangan di tolak..Maut jangan di cari..Ceewahh..Ayat aku..hahax

Destinasi photoshoot --> Pantai Tanjung Lipat...Suasana kat pantai tu memang best..Bak kata Nabil..This is best broo..hehe..Angin sepoi-sepoi bahasa gitu..Bunyi deruan ombak menenangkan hati dan jiwa..Wahh.!!!hehex
Tapi pemandangan xberapa ok sangat la sebab agak banyak sampah kat pantai tu..Yela,sampah yang dibawa ombak kan??Tapi xpew..Nak photoshoot punya pasai,kami berusaha tolak or bersihkan ckit sampah kt kwasan yg kami nk photoshoot tu..hehex..Sanggop weii..haha

Kat bawah nie aku sertakan gambar-gambar yang di photoshoot kelmarin..haha..

Ahli photoshoot : Caon,Auffa,Dino,Jude,Victor
Jurukamera : Bebas,Semua jd jurukamera..Test bakat masing2..hahaha





mE + VAIO

Auffa namanya..haha

Wee.. hehex

VAIO anytime,anywhere..hehex

Snap terbaek.!!credit to auffa..ngehehe

5 of us..hehe



kehabisan idea sudah..haha


Dh tgok kan gambar td..hehe..Enjoy beb..hehe
Ok la...Harap korang enjoy k..Nantikan entry aku yang akan datang k..hehe
Adios..  ^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...