Followers :)

Jul 24, 2011

Letih Tapi Puas..

 Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..
Today i`m back...Untuk story yang lebih sensasi..haha..xdela sensasi sangat,just wanna share what happen in my day with all of you.hoho
Aku betol2 bz kebelakangan nie..Aku terlibat dengan event persembahan nasyid KKM peringkat kebangsaan,mewakili kolej untuk pertandingan bowling n senamrobik..Tu blom termasuk lagi proposal n keja2 aku sebagai penghulu yang kebanyakannya xciap lagi..huhu..Badan pown agak letih akibat xckop tidor n rehat tapi aku still ok..Dont worry fren..Ini Caon la..hehehe..Orait..aku start story satu persatu ok??

20 Julai ( Rabu) - Aku terlibat dengan event senamrobik bersama Staff KKM yang tengah wt Pos Basik kt cni..Event berjalan di Dewan Peramah di Kolej aku..Aku ditugaskan untuk menyelia PA sistem pada masa tu..Walaupown aku kena handle bahagian PA Sistem,aku tetap join jugak senamrobik tu..haha..Gaya hidup sihat meyhh..Kat bawah nie aku sertakan beberapa gambar yang sempat di snap..

gila-gila..haha



Memang best la senamrobik ramai2 cmni..Enjoy gila..Staff pos basik pown sumanya sporting n satu kepala dengan kami..haha..Orait,now we go to the next story...

Seperti yang korang tawu,pada 17 Julai yang lepas aku ada terlibat untuk acara bowling untuk pemilihan wakil kolej..Alhamdulillah,sungguh aku xsangka..Aku bersama 3 org lagi kawan aku yang juga MA terpilih untuk mewakili kolej..hahaha..Alangkah gembiranya aku..hoho..So oleh sebab sudah terpilih,kami perlu mengikuti latihan selama 4 ary bermula dari 19 - 22 Julai..Setiap petang start pkul 6.30pm kami dh kena berkumpul sebab ada driver datang amek kami n hantar kami ke tempat untuk berlatih..Nak tawu x kat mana kami berlatih???ngehehe..Jeng..jeng..jeng...Kami berlatih kt Sutera Harbour Resort..haha..Sempoii..Korang layan la pic yang aku sertakan kt bawah nie..ngehehe

Nie suasana sunset semasa kami baru sampai kt Resort tersebut...Caintik kn??hehe..Sebelum start latihan,kami lepak layan sunset dulu..hehex..

Nie la tempat latihan kami..Grand gila..Xramai org main,so memang bole fokus abis la..hehex

Antara wakil2 kolej yang terlibat untuk pertandingan..Gambar dulu kt pintu masok resort..haha
Sesi bergambar pada ary terakhir latihan..hehe
 Orait..itu baru bab latihan..Sekarang nie bab pertandingan lak..hehe..23 Julai,Tournament bowling pown bermula..Tournament nie sebenarnya anjuran Hospital Queen Elizabeth tapi kolej aku turut dijemput untuk menyertai serta memeriahkan lagi pertandingan..haha..Memang meriah la pertandingan nie..Memang terbaik lah..!!!4 ary ja training then truz bertanding..hahaha..orait,sebelum aku berleter lagi mengenai story tournament bowling nie,apa kata korang layan dulu gambar2 yang ada kat bawah nie..hoho

Blom start tournament dh bergambar..hahax

Sesi taklimat ringkas daripada SN Kasmah..Dia la yang tolong uruskan kami semua..hehe..Thanx puan..

Haa..nie la anggota kumpulan aku..ngehehe..

Disaat strike berlaku,disaat itulah semuanya melompat selalu..hahahaa
Kolej aku hantar 3 team untuk bertanding iaitu team A,B dan C..Aku berada dalam team B..Nak tawu x keputusan tournament tu??haahaa..Aku pown xsangka dengan keputusan yang diumumkan..Yela..Training 4 ary,then truz g bertanding..Result lak mcok dalam Top 10..haha..Ketiga-tiga team dalam top 10..
Inilah keputusannya..
Team A -> tempat ke 3
Team B -> tempat ke 6
Team C -> tempat ke 10
hehehe..Memang kami semua xsangka la akan dapat ranking cmni..Tapi walau apa pown..Kami semua tetap bersyukur n rasa bangga la sebab dh berjaya membawa nama kolej..hoho

Orait...Settle bab bowling..Now bab nasyid plak..Haimm..Banyak betol story aku neyh..haha..Xpela,korang layan jela..Aku terlibat untuk persembahan nasyid untuk Majlis Tilawah Al-Quran Kementerian Kesihatan Malaysia peringkat Kebangsaan..Majlis nie berlagsung di Wisma MUIS..Dekat jew pown Wisma tu dgn asrama aku..haha..So start daripada 11 Julai,aku n semua kawan2 yang terlibat perlu berlatih setiap petang..Bukan lah setiap petang ada latihan..adaa juga lah rest sehari dua..But majority setiap petang ada latihan la..Sebelum aku terpilih untuk wakil kolej menyertai bowling,memang rasa relax ckit la..Sebabnya xda latihan bowling sebelah malamnya..Tapi bila dh kena latihan bowling sebelah malam,memang xckop rest la..Cba korang bayangkan,pagi kelas,petang latihan nasyid n malam lak latihan bowling..Pkul 10 baru bole balik bilik n rest..haiyoo..Ecok lak tetap rutin yang sama..Tapi xpa,yang penting aku enjoy n puas dengan apa yang aku wt..hehe..
Membebel panjang lak aku nie..haha..Xpela..rasanya sampai cni saja celoteh aku untuk kali nie..Nanty aku story lagi nohh..Aku nk get ready untuk petang nie sebab persembahan nasyid tu petang nie,24 Julai..Lupa nk gtaw korang td..hehe..Memang aku betol2 letih sepanjang semua event2 yang aku story kt atas tu happen TETAPI aku betol2 rasa puas dengan apa yang aku wt nie..haha..Harap maaf serta mohon ampun andai ada tersilap kata atau terkasar bahasa..haha..
Sekian saja dari aku..Adios..!!! ^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...