Followers :)

Jul 10, 2011

Kesibukan + keserabutan + kerinduan = ????

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia semua...
Hadeii..Dh beberapa ary aku xsempat nk update blog nie..Nie pown baru jew abis latihan vokal dgn budak2 koir kt cni..huhu..Bz cgt2..Aku dicalonkan untuk memegang jawatan sebagai penghulu bagi semester aku untuk semester kali nie..huhu..Satu jawatan yang berat untuk aku pegang serta satu tanggungjawab yang sangat la besar untuk aku pikul..Yela...nk tawu kenapa aku ckp satu tanggungjawab yang berat untuk aku????Aku dh la paling muda dalam batch aku nie..Tiba2 jadi ketua pulak..huhu..Aku betol2 kurang keyakinan untuk pegang jawatan nie..Tapi oleh sebab kepercayaan yg dorang kasi dengan aku..Aku akan cuba la..Yg penting aku xpatot berputus asa terlalu awal..bak kata siapa erk??hehe

Ok..Sibuk satu hal..Tambah lagi keserabutan yg sedang aku alami sekarang nie..Aku rasa bukan aku sorang ja yang alami keserabutan nie..Tapi semua budak2 semenanjung yg sama wktu dengan aku kt sini..haha..Baru ja seminggu jejak kaki semula kat Sabah,negeri di bawah bayu nie..Kami dh nk kena pk n uruskan urusan nk balik untuk Hari Raya yang bakal menjelang tiba..Wahhh...Raya..Raya..Raya..!!!Xsabarnya rasa..Tapii.................

Ermm..Macam2 la dugaan yang menyebabkan aku rasa betol2 serabut..huhu..Salah satunya ialah soal tiket..Nahh..korang tgok la kt bawah nie gambar yg aku sertakan..huhu

tiket survey yg aku wt..1st dari KK ke KL..Korg bole tgok hrganya k..

2nd dari KK ke Penang..Nampak x??
Korang dh nampak kn???kn kn kn???huhu..Hal nie la yg betol2 merungsingkan aku sekarang nie..Aku betol2 buntu nie..Yang korang nampak dalam gambar tu baru satu hala perjalanan..Hal kedua yang menyerabutkan aku ialah tarikh untuk balik raya belom ada hitam putih atau dalam erti kata lain xda kata putus atau tarikh yg betol2 fix..Adeii..Kalau xtawu tarikh yg betol2 fix,nk beli tket pown aku xbrani..Nanti xpsal2 burn lagi tket..huhu..Cukuplah sekali pengalaman mengajar aku.. :(

Tapi xpa..Jangan sesekali berputus asa sebelum berusaha..Aku berpegang pada kata2 itu sekarang nie..hehe..Biar pown aty tgh gundah gulana tapi muka tetap kena senyum..Emosi tetap kena stabil..Bukannya pa..Kalau monyok ja..Nanti naik jerawat lak muka..hahaha

Yang bab kerinduan tu..aku xnk celoteh banyak2..Just aku boleh ckp..Aku betol2 miss someone..sudah begitu lama saya tidak alami perasaan sebegini..hahaha..Ayat JAMBU gitu..hehex..Alaa..normal la sebagai seorang manusia untuk mengalami perasaan sebegini kn??kn kn kn??hehe..

Ok lah..Aku rasa ckup sampai sini celoteh aku..Aku pown dh letih..Mau pigi tido..Esok akan start semula hari yg akan bz jugak..Esok aku ada rehearseal dgn pengarah kesihatan sabah..Kami kena wt persembahan untuk event mjlis tilawah peringkat kebangsaan yang bakal berlangsung xlama lagi..
Oklah..Selamat malam semua...Adios ^_^

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...