Followers :)

Jul 3, 2011

Pabila Caon Balik Rivercorn [Part 6]

Assalamualaikum n salam 1 Malaysia suma..
Haimm..Pejam celik,pejam celik...Dh abis dh rpanya cuti aku selama 3 minggu..Rasa macam baru kelmarina ku jejakkan kaki kt umah aku..Tiba2 dh nk kena terbang balik Sabah..Ermm..Xpela,beginilah kehidupan..Masa berlalu memang xkan kita rasa..

2 Julai,aku memulakan perjalanan pulaang semula ke Kota Kinabalu,Sabah..Aku terbang dari Alor Star ke KL pkul 10.30 malam n sampai kt KL pkul 11.30 malam..Sekejap jew perjalanan..So sampai ja kt airport  LCCT,KL,macam besa..Aku memulakan pencarian tempat a.k.a port untuk aku berkhemah atau bermalam kt airport malam tu..hahaha..Besa la kawan..airport bagaikan rumah ke3 untuk aku..hahahax..

Dh jmpa port,aku pown stay la kt situ sambil Wifi..Laju ja kalau benda free nie kan??hahax..Tba2,aku rsa lapar then aku pown amek keputusan untuk pergi McD kejap sebab nk beli makan..Dh selesai makan..Aku pergi balik port aku td..Alamak.!!!Dh da org kebas dh..Samdol betol tu urang..hahaha...

Jalan punya jalan..Then aku jmpa satu lagi port baik punya..Ciap ada socket plug lagi..Tapi..........ermmm.......Malu la nk gtaw korang..hahaha..Korang nk tawu xport tu kt na???haha
Kt tepi jalan nk masuk toilet..hehex..Ssshh..!!!Jgn heboh2...Malu i..hehex

Toilet pown toilet la..Janji aku bole wifi..haha..Bukannya ada pape bau pown..Sebab aku stay kt jalan nk ke toilet...bukannya dalam toilet..berdekatan jew pown..hehe..Wifi punya wifi..sedar x sedar dh pkul 5am..So aku pown g la cek in untuk flight seterusnya..Flight aku yg seterusnya pkul 6.40am..Selesai cek in,aku stay jew kt satu kerusi sampai la panggilan masuk..Sepanjang 2jam 30minit perjalanan dari KL ke KK..Aku tido jew dalam flight walaupown xberapa selesa..Balas dendam untuk malam td yg aku xtdo tu..hahaha..

Sampai kt airport KK baru la aku terjaga..hehex..Then aku amek bas untuk balik ke asrama..Korang baca mesti korang rsa senang jew kan perjalanan aku nie..Tapi kalau korang harungi sendri,korang tawu la cmna..Betapoa penatnya nikmat yg dirasai..Tapi.....Aku ngaku,perjalanan cmni sememangnya menimbulkan suatu kepuasan kepada seseorang yang mengharunginya..Percaya lah...!!!haha

Ok lah..Sampai sini saja crita Pabila Caon Balik Rivercorn...Harap korang enjoy cita aku nie k..Mohon maaf andai ada tersilap kata atau bahasa serta tatabahasa..hehex..Nantikan story2 aku yg akan datang k..Aku akan cuba update blog aku nie supaya ianya up to date..haha..
Sekian saja...Adios ^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...