Followers :)

Aug 27, 2011

CaoN Misi Raya Merdeka [Part 1]


Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia semua..
haha..Agak lama aku tak mengupdate blog aku nie..Bukannya apa..Just a little bit busy with all my work..huhu..Oklah..Now aku dh On mood raya aku..haha..Raya..!!Raya..!!Raya..!!Seperti biasa,aku sekarang nie akan melaksanakan satu lagi misi..Nampak tak tajuk entry aku kat atas tu?? CAON MISI RAYA MERDEKA.!!
Haha..Untuk kali nie merupakan part yang pertama untuk entry misi Raya Merdeka aku nie..

Flight aku malam nie pukul 8pm..So means aku dh kena bertolak dari asrama aku nie sebelum berbuka la and aku terpaksa berbuka di airport..Kat airport just da KFC jew..hahaha..Motif sangat.!! Tak kisah la aku berbuka di mana atau dengan apa sekali pun,yang penting tetap kena berbuka jugak dan tak boleh melengah-lengahkan masa berbuka..hahaha

Buat masa ini aku belom lagi packing apa-apa barang yang aku nak bawa balik..Ranggi kan..haha..Alaa,aku just balik bawa 1 beg travelling aku tu jew..Malas aku nak bawa banyak-banyak barang sebab perjalanan aku panjang..So kalau bawa banyak barang,meletihkan diri aku lagi jew..hehe

Ok..Now aku story sikit mengenai perjalanan journey aku untuk petang ini dengan esok harinya sebelum aku sampai ke kampung halaman tercinta..hehe..
Orait..Petang nie aku akan memulakan penerbangan pukul 8 malam di KKIA(Kota Kinabalu International Airport) dan aku di jangka sampai di LCCT(aku pun tak tahu stand for what..haha) kt KL pukul 10 malam..Itu pun kalau flight tak delay..Aku paling benci kalau berlakunya delay..haha..Sangat menyakitkan hati ini..huhu

Then sampai ja di KL aku terpaksa berdikari seketika sehingga sampainya aku ke KL sentral..Kat KL Sentral cousin aku akan datang amek aku..But aku pun tak tahu pukul bpa dia free untuk amek aku..So Have to keep waiting and waiting until he comes..hohoho..
Lepas dia dah amek aku,aku akan g stay kat umah dia untuk semalaman..Dan keesokan harinya aku bersama dia akan memulakan perjalanan pulang ke Sungai Petani,Kedah menggunakan bas..Perjalanan dengan bas biasanya 5 jam dari KL- SP..But for this time,aku rasa maybe boleh jadi 6 ke 7 jam perjalanan sebab jalan kemungkinan jamm sebab musim perayaan..Tak kisah la,janji aku dapat balik..hahaha

Oklah..Itu saja untuk entry part pertama aku nie..I will keep it updated..hoho..
So di kesempatan ini jugak aku ingi mengucapkan SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN..Aku menyusun 20 jari tangan dan kaki memohon maaf andainya aku ada tersalah bahasa atau terkasar bicara,mohon diampunkan lah yew..hehe..

Last words from me..Ber'liver-liver' semasa memandu pulang ke kampung halaman..Dan jaga keselamatan semasa beraya..Ingatlah orang yang tersayang..hahaha
Sekian saja untuk kali ini..Adios ^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...