Followers :)

Aug 23, 2011

Stacy di depan mata ku..hehe


Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia buat semua..
Hehehe..Korang nampak kan tajuk entry aku kt atas tu??hehe..Itulah story aku untuk malam nie..hehe

Sepatutnya aku update story nie ary Jumaat yang lepas..Tapi aku kesibukan sikit..So lambat sikit la aku update..hehex..Maaf yew..hehe..
Oklah..Tanpa membuang masa lagi..Pada Jumaat yang lepas iaitu 19 Ogos..Aku menghadiri majlis Birthday Satcy..Korang kenal x Stacy??Allaaa..Yang AF tu..hahaha..Alangkah bertuahnya dapat menghadiri majlis tersebut..hohoho..Dapat jugak aku berdepan dengan Stacy..Selain Stacy,aku berpeluang jgak jmpa Chaq and Akim..haha..Mesti korang hairan kan cmna aku tiba-tiba boleh hadir dalam majlis dy..Thats a very long story..haha..Rasanya xperlulah aku nyatakan kat sini..hehe..

Oklah..Untuk entry aku kali nie,aku xnk banyak celoteh..Just aku nk korang enjoy usya-usya gambar-gambar yang aku snap dan yang aku sertakan kat bawah nie yew..Layan nohh..hehehe

Me with my fren and Chaq..

Smile :)

Aku La itu..hehex ^_^

Bersama Akim..

Oklah..itu saja beberapa gambar yang aku nk kongsikan dengan korng untuk kali nie..hehehe..
Sekian saja dari aku..Kurangkan kontroversi tingkatkan prestasi..Adios..
HAHAHA..!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...