Followers :)

Aug 31, 2011

CaoN Misi Raya Merdeka [Part 3]

Assalamualaikum..Salam 1 Malaysia semua..
Selamat pagi semua..Aku kembali untuk entry aku yang seterusnya..Tapi aku agak kecewa la pagi nie sebab line tak berapa ok kat kampung aku nie..Haimm..Nak update entry nie pown aku kena tunggu lama nk tunggu laman blog nie loading..Haimm..sabar jela..By the way..Aku tetap akan update blog aku nie..hehe..Semangat nie nk story ngn korang semua..

Tapi untuk entry aku yang kali nie,aku just akan bercerita jela ngn korang semua..Aku xkan upload pape gambar sebab line sememangnya tak mengizinkan..huhu..

Kelmarin...Puas satu hari aku beraya..hahaha..Biasalahkan..Kalau raya pertama nie,kebanyakan aku akan pergi rumah saudara-mara jela..Follow family kan..hehe..Merata aku p..Tapi aku travel bersama motor aku la also known as Tenggiling biru..haha..Yela..Nak naik keta,penuh dh..hehex..Tak pela,yang pasti aku follow dorang jugak..

Selapas dh puas beraya di kampung sebelah mak aku semalam,so ari nie aku berada di kampung sebelah abah aku pulak..Aku akan beraya kat sisni pulak..hehe..Kat sini line tak ok sangat..Setakat line GPRS ada la..Xpela,asalkan ada line..hahaha..

Sememangnya aku betul-betul rasa puas raya nie..Berbaloi dengan perjalanan pulang yang harus aku harungi ari tu..Walaupun penat tapi memuaskan dan berbaloi-baloi..hahax..
Bab duit raya,korang jangan tanya la..Habuk pun tarak..hahaha..Yela,dengan keadaan fizikal aku yang sememangnya menjulang langit nie..Sapa la yang nak kasi duit raya lagi..hahaha..Untunglah sapa-sapa yang berumur 19 tetapi ketinggian nya masih darjah 5 or 6..hahahaha(maksud mendalam nie)

Oklah..Setakat ini ja untuk part ke-3 aku kali nie..Sorry menghampakan korang sebab aku tak dapat nk upload pape gambar..Nak buat macam mana..Line tidak mengizinkan..huhu..
Last words from me..Ber'liver-liver' semasa berhari raya..Pandu dengan selamat,ingatlah orang yang tersayang..Anda mampu mengubahnya..hehehe
Sekian saja..Adios ^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...