Followers :)

Aug 4, 2011

Puasa Jangan Dijadikan Alasan..!!!!

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia untuk semua..
Nak dijadikan cerita,aku sebenarnya xbole tidor malam semalam sampai la ke pagi nie..Aku pown xtawu sebab apa..Aku cuba tdo pkul 11.30 malam semalam tapi tiba-tiba aku terjaga balik pkul 12.45 malam dan sampai lah ke saat ini..Saat dimana aku menulis entry ini..haha

Nampak tajuk entry aku kt atas tu???Nampak kn..kn kn kn???hehe

Puasa Jangan Dijadikan Alasann..!!!!!!

Ingat tu..!!Paham x??hahaha..Konon garang jew aku nie..hehex..Xla..Actually aku sengaja story pasal nie bukannya sebab apa..Sebabnya ialah ramai antara kita sekarang nie dh set dalam minda atau dalam erti kata lain,dh menjadi stigma dalam diri bahawa kalau berpuasa jew xbole wt pape kerja..Kononnya Letih la,ape la..Haimmm...

Satu lagi fenomena yang aku tengok selalu berlaku bila menjelmanya bulan puasa ialah konpom semua akan buat muka seposen..hahaha..Macam kat bawah nie..hee

haha..xbole blah kan muka camni??hehe..
Sememangnya semua dh set dalam otak bila puasa ja mesti akan rasa letih..Haimm..Cuba la ubah sikit 'mindset' korang tu..hehex..Nie x..Kalau disuruh buat pape kerja sikit,mula la korang bagi alasan kononya letih sebab puasa..ahahaha..So funny la kawan..!!hehex..

Aku bukannya saja-saja nak membebel di pagi buta nie..Aku just nak share pendapat aku dengan korang semua..Janganlah sesekali korang jadikan puasa sebagai alasan untuk tidak membuat apa-apa kerja yang sepatutnya korang buat..kn kn kn??hehe

Puasa tetap puasa..Kerja tetap kerja..Aku akui la yang bila buat kerja jew,mesti kita akan jadi letih..Dah la letih,xbole minum air pulak tu..Its Ok la kawan..Korang dh tahu korang puasa,xpayah la korang buat kerja yang teruk-teruk..hahaha..Buat kerja yang ringan serta tidak menggunakan terlalu banyak tenaga..
Tapi jangan lah kalau disuruh buat assignment pown korang bagi alasan letih puasa..Logik sikit la...hahaha

Ok lah..Rasanya sampai sini saja celoteh aku di pagi yang buta ini..Nanti aku story lagi yew..Ingat statement aku kat atas tu yew..Puasa Jangan Dijadikan Alasann..!!!!!!  hehex
Dan satu pesanan aku kepada korang semua..Walaupown kita puasa,muka tetap mau senyum k..ahaha
Macam kat bawah nie...ngeeeeee 






Senyum..xperlu kata apa-apa..Senyum..hahax

Sekian saja dari aku..Adios ^_^
Ahahahaha.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...