Followers :)

Aug 7, 2011

Terubat Kerinduan ^_^

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia semua..hehe
Pada malam yang indah ini..Aku bertemankan sekotak air soya berkapasiti 1Liter,aku akan mulakan story aku untuk korang semua..haha..

Pejam celik,pejam celik dah seminggu kita berpuasa kan??Rasa macam sekejap jew..Sememangnya aku xrasa macam puasa pun..hehex..Tapi......ermm....Aku betul-betul terasa sebab berjauhan dengan family kan..huhu..Aku betul-betul rindu nak bersahur dan berbuka dengan family aku..I miss my family..huwaaa...

Tapi kalau aku nagis airmata darah sekali pun,aku tetap tak kan dapat berbuka mahu pun bersahur bersama-sama dengan family aku..Tak pe..akan aku gagahkan diri menanti saat yang sememangnya aku tunggu-tunggu..Saat di mana seorang anak perantauan akan pulang ke desanya untuk berhari raya..Ceewahh..Ayat..hehe..

Ok la..Cukuplah cerita pasal tu..Sekarang kembali ke story yang sebenar..Nampakkan tajuk kat atas tu..Nampak kan??kan kan kan??Dah 2 hari berturut-turut aku berbuka kat luar dengan kawan-kawan kat sini..Thanks la korang semua sebab sanggup temankan aku berbuka sama-sama..Sekurang-kurangnya terubat jugak sedikit kerinduan aku nie nak berbuka dengan family..huhu..

Kelmarin aku ada kelas di kolej utama..So lepas abis kelas,aku terus keluar ke KK untuk berbuka dengan Emma dan Ceena..Aku terus la bagitau kat sini sebab tak guna aku rahsia..Nanti tak pasal-pasal jadi kontoversi pulak..So better aku bagitau jew..Aku dengan dorang semua nie just kawan la..Kawan ok.!!..Aku berkawan dengan semua orang..Kan ada pepatah berkata "berkawan biar seribu,berkasih biar satu"..hehehe
Kelmarin aku berbuka di sebuah restoran di Asia City..Kami beli makanan di bazar ramadhan dekat situ,dan kami order air jew masa makan kat restoran tu..hahaha..Jimat jimat..hehe

Hari nie pulak,aku berbuka dengan Zul,Diela dan Assury..Sebenarnya aku niat nak berbuka dengan Zul jew..Kebetulan Zul ajak berbuka sekali,so xpela..Alang-alang jew kan..hehe..Tadi aku dengan dorang semua nie berbuka di sebuah kedai tepi laut di Waterfront..Sememangnya terbaik lah.!!!hahax

Ok..Kat bawah nie aku sertakan beberapa keping gambar yang aku snap tadi..Korang layan lah yew..ngehehe

Nie masa sesi membeli kat bazar tu td..

Suasana bazar ramadhan di KK..hehe


Untuk santapan korang..Jangan terliur yew.hehe
Menu berbuka aku tadi..Nasi goreng daging berserta air kelapa..Big Apple untuk desert..hoho

Suasana ketika berbuka..Jam 6.33pm..hehe

 Dah korang layan gambar-gambar kat atas tu??hehe..Itu la sedikit yang dapat aku kongsi dengan korang semua pada malam nie..Apa-apa pun,aku memang akui..Aku betul-betul rasa seronok bila dapat berbuka bersama-sama macam nie..huhu..

Ok lah,rasanya sampai sini saja dulu celoteh aku untuk malam nie..Nanti aku update lagi yew..Ingat.!!Puasa jangan dijadikan alasan..haha..Kurangkan kontroversi,tingkatkan prestasi..hohoho
Sekian saja dari aku,CAON...Adios  ^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...